Αρχική σελίδα » Τηλεδιάσκεψη » Μέσω Υπολογιστή » ePresence

Οδηγίες εγκατάστασης και χρήσης της πλατφόρμας ePresence

Η συμμετοχή σας σε Τηλεδιάσκεψη από τον προσωπικό σας υπολογιστή προκειμένου να εξασφαλίζει την εγκυρότητα των διαδικασιών και να είναι σύμφωνη με το ισχύον νομικό πλαίσιο του Υπουργείου Παιδείας θα πρέπει να γίνεται μέσω της πλατφόρμας ePresence ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα :

Bήμα 1ο Δημιουργήστε λογαριασμό στην πλατφόρμα e-presence:

  1. Για την δημιουργία λογαριασμού επισκεφτείτε την πλατφόρμα www.epresence.gr και εισέλθετε πιέζοντας με το ποντίκι σας την Καρτέλα ‘Εϊσοδος’ (επάνω δεξιά γωνία).
  2. Επιλέξτε είσοδο μέσω ‘Κεντρικής Υπηρεσίας Πιστοποίησης’.
  3. Ακολουθείστε τα βήματα:
    • Επιλέξτε το Ίδρυμά στο οποίο ανήκετε και επιβεβαιώστε.
    • Ελέγξτε τα στοιχεία σας, αποδεχτείτε τους Όρους Χρήσης και τη Δήλωση Ιδιωτικότητας και πατήστε αποθήκευση.

Έχετε δημιουργήσει λογαριασμό και μπορείτε να εισέρχεστε στην Υπηρεσία κάθε φορά μέσω της Κεντρικής Υπηρεσίας Πιστοποίησης.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Για την συμμετοχή σε μία τηλεδιάσκεψη ΔΕΝ είναι απαραίτητο να έχετε λάβει email πρόσκλησης/υπενθύμισης. Οι πληροφορίες συμμετοχής σε μελλοντικές τηλεδιασκέψεις είναι ορατές στην καρτέλα ‘Τηλεδιασκέψεις’, ενότητα ‘Μελλοντικές Τηλεδιασκέψεις’ εφόσον έχει συνδεθεί στην πλατφόρμα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Δημιουργία και διαχείριση Λογαριασμού Χρήστη : https://www.epresence.gr/docs/User%20account%20creation%20and%20management_gr_v1.0.pdf

Βήμα 2ο Eγκατάσταση λογισμικού και σύνδεση σε Τηλεδιάσκεψη

1. Κατεβάστε και εγκαταστήστε το λογισμικό Zoom στον προσωπικό σας υπολογιστή. Θα το βρείτε κάτω από την Καρτέλα Υποστήριξη/Downloads. Προσοχή στην επιλογή του κατάλληλου λογισμικού ανάλογα με το Λειτουργικό του Υπολογιστή σας.

2. Προσωρινές οδηγίες εγκατάστασης της εφαρμογής Zoom παρατίθενται και στον παρακάτω σύνδεσμο: http://www.noc.uoa.gr/thlediaskech/se-ai8oysa/metabash-sto-neo-epresence.html

3. Να πραγματοποιήσετε δοκιμή με το Demo Room της υπηρεσίας e:Presence

  • Σύνδεση στο demo room (μπορείτε ανά πάσα στιγμή) ακολουθώντας τις online οδηγίες της υπηρεσίας.
  • Οποιαδήποτε σύνδεση γίνεται μέσα από το περιβάλλον της πλατφόρμας ePresence. Η εφαρμογή Zoom απλά ενεργοποιείται μέσα από την πλατφόρμα αυτόματα.
  • Κατά την σύνδεση στο demo room ελέγξτε εάν εμφανίζετε η κάμερά σας.
  • Ελέγξτε την στάθμη του μικροφώνου σας παρατηρώντας την πράσινη ένδειξη κάτω αριστερά στην οθόνη του προγράμματος.
  • Ελέγξτε τα ηχεία σας αναπαράγοντας ένα πολυμεσικό αρχείο.

4. Να χρησιμοποιήσετε υποχρεωτικά:

  • ακουστικά κεφαλής (ελέγξτε μήπως μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα ακουστικά του κινητού σας τηλεφώνου)
  • ενσύρματη σύνδεση (όχι WiFi ή κινητή 3/4G)

5. χρησιμοποιούν συμβατό εξοπλισμό (συστήματα και browsers) με την υπηρεσία e:Presence και γενικότερα να ακολουθούν τις οδηγίες της υπηρεσίας e:Presence του Ε.Δ.Ε.Τ.

6. Όταν πρόκειται να συνδεθείτε στην προγραμματισμένη τηλεδιάσκεψη που σας ενδιαφέρει, πατήσετε το πλήκτρο ‘Desktop - Mobile’, στην διαθέσιμη λίστα Τρεχουσών Τηλεδιασκέψεων. 

7. Κατά την διάρκεια της τηλεδιάσκεψης απενεργοποιήστε το μικρόφωνο σας σε περίπτωση που δεν το χρησιμοποιείτε, πατώντας πάνω στο εικονίδιο του μικροφώνου.

Έχετε εγκαταστήσει το απαραίτητο λογισμικό και είστε έτοιμοι για συμμετοχή σε Τηλεδιάσκεψη

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εγκατάσταση και σύνδεση σε Τηλεδιάσκεψη https://www.epresence.gr/docs/User_Connection_gr_v1.1.pdf

Να γνωρίζετε ότι για την επίλυση προβλημάτων:

  • που αφορούν το υπολογιστικό τους σύστημα, απευθύνεστε στον τοπικό τεχνικό που συνήθως σας υποστηρίζει.
  • που αφορούν την υπηρεσία e:Presence και το περιβάλλον της, απευθύνεστε στο Ε.Δ.Ε.Τ.

Η επίλυση προβλημάτων δεν είναι δυνατή λίγο πριν την έναρξη ή κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης.