Αρχική σελίδα » Τηλεφωνία » Υπηρεσίες » Φωνητικό Ταχυδρομείο

Φωνητικό Ταχυδρομείο

Το φωνητικό ταχυδρομείο παρέχει τη δυνατότητα ενεργοποίησης προσωπικού τηλεφωνητή και αυτόματων ανακοινώσεων μέσω κεντρικού συστήματος καταγραφής μηνυμάτων. Παρέχεται ύστερα από τηλεφωνικό αίτημα στην υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών (Helpdesk) του Κέντρου Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου (ΚΛΕΙΔΙ).

Η υπηρεσία προσφέρει τις εξής δυνατότητες:

  • Κάθε συνδρομητής μπορεί να έχει την προσωπική του θυρίδα καταγραφής μηνυμάτων (υπηρεσία προσωπικού τηλεφωνητή).
  • Οι Γραμματείες των Τμημάτων έχουν τη δυνατότητα να φιλοξενήσουν στο σύστημα μηνύματα ανακοινώσεων (π.χ. προγράμματα μαθημάτων ή εξετάσεων).
    • Οι αιτήσεις που αφορούν την υπηρεσία προσωπικού τηλεφωνητή γίνονται τηλεφωνικά στην υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών, καταγράφονται και εξυπηρετούνται εντός μιας εργάσιμης ημέρας.
    • Μετά τη διεκπεραίωση της αίτησης, ο χρήστης καλείται να διαμορφώσει την προσωπική του φωνητική θυρίδα, σύμφωνα με τις οδηγίες.
    • Οι αιτήσεις που αφορούν την υπηρεσία αυτόματων ανακοινώσεων (τηλεφωνητής κοινού) εξυπηρετούνται μετά από την αποστολή e-mail στο ΚΛΕΙΔΙ από τον προϊστάμενο της Γραμματείας του Τμήματος ή από εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Στην περίπτωση που η αιτούμενη ανακοίνωση περιλαμβάνει περισσότερα από ένα μηνύματα, πρέπει να αναφέρεται λεπτομερώς στο e-mail η δομή των μηνυμάτων (δόμηση μενού - υπομενού).
    • Εάν ο τηλεφωνητής κοινού αιτείται να απαντάει σε γραμμή που έχει ήδη αποδοθεί σε φυσικό πρόσωπο και για την οποία το ΚΛΕΙΔΙ έχει ήδη προμηθεύσει τηλεφωνική συσκευή, τότε το ΚΛΕΙΔΙ αποσύρει την τηλεφωνική συσκευή και μεταβάλλει την καταχώρηση στον τηλεφωνικό κατάλογο.
    • Μετά τη διεκπεραίωση της αίτησης, ο χρήστης καλείται να ηχογραφήσει τη θυρίδα του τηλεφωνητή κοινού, σύμφωνα με τις κατά περίπτωση οδηγίες που παρέχονται από την Υπηρεσία Φωνητικού Ταχυδρομείου.

Χαρακτηριστικά τηλεφωνικής θυρίδας

Η τηλεφωνική σας θυρίδα έχει τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Μέγιστος αριθμός εισερχόμενων μηνυμάτων: 100
  • Διάρκεια εισερχόμενου μηνύματος: έως 2 λεπτά
  • Μέγιστη διάρκεια μηνύματος χαιρετισμού: 1 λεπτό
  • Διατήρηση νέων μηνυμάτων: 30 ημέρες
  • Διατήρηση μηνυμάτων που ακούστηκαν και αποθηκεύτηκαν: 30 ημέρες
  • Ενεργοποίηση προσωπικού τηλεφωνητή: μετά από 5 κουδουνίσματα.

Διαμόρφωση της τηλεφωνικής θυρίδας

Το σύστημα του Φωνητικού Ταχυδρομείου (Φ.Τ.) σας καλωσορίζει την πρώτη φορά που το καλείτε και σας βοηθάει να διαμορφώσετε τη θυρίδα σας.

Η είσοδος στη θυρίδα σας την πρώτη φορά

Καλέστε το Φ.Τ. στο 4000 εάν είστε στην Πανεπιστημιούπολη Ιλισίων, στην Ιατρική Σχολή, στην Οδοντιατρική Σχολή, στο ΤΕΦΑΑ ή στο 9000 εάν είστε χρήστης στο Κέντρο της Αθήνας. Ακούτε τις σχετικές οδηγίες και πληκτρολογείτε 1234, το οποίο αποτελεί τον προσωρινό κωδικό σας για την είσοδο στη θυρίδα σας την πρώτη φορά.

Ο προσωπικός σας κωδικός

Μετά τις σχετικές οδηγίες πληκτρολογήστε τα τέσσερα νέα ψηφία που θα αντιπροσωπεύουν τον προσωπικό σας κωδικό και σιγουρευτείτε ότι θα τον θυμάστε. Πρέπει να τον πληκτρολογήσετε 2 φορές για επιβεβαίωση.

Το όνομά σας στη θυρίδα

Το Φ.Τ. θα σας ειδοποιήσει ότι συνεχίζετε τη διαμόρφωση θυρίδας σας. Ηχογραφήστε το όνομα και το επώνυμο σας και μετά πιέστε οποιοδήποτε πλήκτρο. Ακολουθείτε τις σχετικές οδηγίες που ακούτε και μόλις ολοκληρώσετε την διαδικασία εγγραφής, πιέστε τον αστερίσκο (*).

Ο προσωπικός σας χαιρετισμός

Θα κληθείτε να διαμορφώσετε το μήνυμα του χαιρετισμού σας. Ηχογραφείστε ένα μήνυμα καλωσορίσματος του τύπου: "αυτή τη στιγμή απουσιάζω, παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας και θα επικοινωνήσω μαζί σας το συντομότερο, ευχαριστώ" - το οποίο θέλετε να ακούσει όποιος σας καλεί όταν δεν είστε στο γραφείο, και πιέστε οποιοδήποτε πλήκτρο. Ακολουθείτε τις σχετικές οδηγίες που ακούτε και μόλις ολοκληρώσετε, πιέστε τον αστερίσκο (*) και κλείστε το τηλεφωνό σας.

Καθορισμός προσωρινού και κανονικού χαιρετισμού

Το σύστημα του Φωνητικού Ταχυδρομείου σας δίνει τη δυνατότητα να ηχογραφήσετε δυο είδη προσωπικού χαιρετισμού. Έναν προσωρινό και έναν κανονικό. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον προσωρινό σας χαιρετισμό κατά την απουσία σας από το γραφείο σας, θέλοντας να ειδοποιήσετε αυτούς που σας καλούν, χωρίς να αλλάξετε τον κανονικό σας χαιρετισμό.

Αφού συνδεθείτε με τη θυρίδα σας, θα βρεθείτε στο βασικό μενού.

  • Πιέστε 8 για να εισέλθετε στο μενού του προσωρινού χαιρετισμού.
  • Πιέστε 1 για να τον ηχογραφήσετε.
  • Πιέστε 2 για να τον ακούσετε.
  • Πιέστε 3 για να τον ενεργοποιήσετε.
  • Πιέστε 4 για να ενεργοποιήσετε τον κανονικό χαιρετισμό.
  • Πιέστε 5 για να απενεργοποιήσετε τον κανονικό χαιρετισμό.

Κλείστε το τηλέφωνό σας.

Οδηγίες χρήσης

  • Κάθε φορά που επιθυμείτε να ελέγξετε εαν έχετε κάποιο καινούργιο μήνυμα, καλείτε το εσωτερικό τηλέφωνο του συστήματος (4000 για Πανεπιστημιούπολη Ιλισίων, Ιατρική Σχολή, Οδοντιατρική Σχολή, ΤΕΦΑΑ, 9000 για Κέντρο Αθήνας) και στη συνέχεια πληκτρολογείτε τον κωδικό σας. Ακολουθείστε τις σχετικές οδηγίες που ακούτε.
  • Πιέζοντας τον αστερίσκο (*) όπου και να βρίσκεστε επιστρέφετε στο αμέσως προηγούμενο μενού.
  • Για να ανακτήσετε τα μηνύματα σας από άλλο τηλέφωνο εκτός του Δικτύου Φωνής του Πανεπιστημίου, καλείτε το νούμερο του αντίστοιχου συστήματος και πληκτρολογείτε #ΧΧΧΧ. Για να ανακτήσετε τα μηνύματα σας από ένα εσωτερικό τηλέφωνο (διαφορετικό από το δικό σας), καλείτε το νούμερο του συστήματος και πληκτρολογείτε *#ΧΧΧΧ (όπου ΧΧΧΧ το εσωτερικό σας νούμερο).