Αρχική σελίδα » Διαχείριση Λογαριασμού

Διαχείριση Λογαριασμού

Με την Υπηρεσία  Διαχείρισης Λογαριασμού έχετε τη δυνατότητα διαχείρισης του λογαριασμού σας μέσω τριών επιλογών:

1. Αίτηση Μεταβολής Στοιχείων : Μέσω αυτής της επιλογής μπορείτε να αιτηθείτε την αλλαγή κάποιων στοιχείων του λογαριασμού σας που σχετίζονται με αλλαγή της σχέσης σας με το ίδρυμα. Οι αλλαγές επηρεάζουν πως εμφανίζεστε στην Υπηρεσία Καταλόγου και καθορίζουν τα δικαιώματά σας στις προσφερόμενες δικτυακές υπηρεσίες.

2. Διαχείριση Υπηρεσιών: Μέσω αυτής της επιλογής εμφανίζονται οι υπηρεσίες που σας προσφέρονται από το Κ.ΛΕΙ.ΔΙ., καθώς και τα δικαιώματα που έχετε για κάθε μία από αυτές, βάσει του προφίλ σας. Σε ορισμένες από τις υπηρεσίες έχετε το δικαίωμα εγγραφής / απεγράφης, ενώ σε άλλες το δικαίωμα της παραμετροποίησης.

3. Αλλαγή Password : Με αυτή την επιλογή μπορείτε να αλλάξετε το password σας.

Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις (FaQ)

 

Ερώτηση 1: Άλλαξα πρόσφατα ιδιότητα και θέλω να ενημερώσω τα στοιχεία του λογαριασμού μου (πχ έγινα μέλος ΔΕΠ)

Ερώτηση 2:  Πώς μπορώ να αλλάξω το password μου (κωδικός χρήστη);

  • Απάντηση: Επισκεφθείτε τη σελίδα Αλλαγή Password των Υπηρεσιών Διαχείρισης Λογαριασμού. Αφού συνδεθείτε με τα στοιχεία σας μπορείτε να ορίσετε νέο κωδικό χρήστη.

Ερώτηση 3:  Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω τις Υπηρεσίες Κινητού Τηλεφώνου προκειμένου να μπορώ να αλλάζω εύκολα το password μου (κωδικός χρήστη);

  • Απάντηση: Επισκεφθείτε τη Σελίδα Διαχείρισης Υπηρεσιών και αφού συνδεθείτε με τα στοιχεία σας, ακολουθήστε τις οδηγίες της ενότητας "Υπηρεσίες Κινητού Τηλεφώνου".

Ερώτηση 4:  Διαπίστωσα ότι ένα ή περισσότερα από τα προσωπικά μου στοιχεία τα οποία εμφανίζονται στην υπηρεσία καταλόγου (π.χ. Ονοματεπώνυμο, Ιδιότητα, Τμήμα στο οποίο ανήκω) δεν έχουν καταχωρηθεί σωστά ή έχουν μεταβληθεί. Πώς μπορώ να τα διορθώσω;

Ερώτηση 5: Έχω ξεχάσει το password τι μπορώ να κάνω;

  • Απάντηση:  Εαν έχετε ήδη καταχωρίσει τον αριθμό του κινητού σας στις υπηρεσίες του ΚΛΕΙΔΙ, στείλτε με SMS ΑΚ στο 6981 3456 81 και θα σας αποσταλεί ο νέος σας κωδικός μέσω SMS.

Εάν δεν έχετε καταχωρίσει τον αριθμό του κινητού σας στις υπηρεσίες του ΚΛΕΙΔΙ :

Προπτυχιακοί Φοιτητές:

Επισκεφθείτε την γραμματεία του Τμήματός σας και ζητήστε την αλλαγή του κωδικού σας. 

Στη συνέχεια μπορείτε να καταχωρίσετε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου μέσα από τη Σελίδα Διαχείρισης Υπηρεσιών προκειμένου να μπορείτε να αλλάζετε εύκολα τον κωδικό σας στο μέλλον.  

Λοιποί Χρήστες:

Παρακαλούμε στείλτε αίτημα με θέμα Αλλαγή Password στο helpdesk@noc.uoa.gr. 

Στο αίτημά σας θα πρέπει να αναγράφεται το Ονοματεπώνυμό σας και κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας. Επίσης θα συνοδεύεται από φωτοαντίγραφο επίσημου εγγράφου με τη φωτογραφία σας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο η ακαδημαϊκή ταυτότητα).

Όταν διεκπεραιωθεί το αίτημά σας θα λάβετε μήνυμα ότι καταχωρήθηκε ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου που δηλώσατε στην Υπηρεσία Κινητού Τηλεφώνου (sms trusted) και στη συνέχεια θα πρέπει να αποστείλετε SMS ΑΚ στο 6981 3456 81 και θα σας αποσταλεί ο νέος σας κωδικός μέσω SMS.

Ερώτηση 6: Έχω ενεργοποιήσει τον λογαριασμό μου αλλά έχω ξεχάσει το username.

  • Απάντηση: Προπτυχιακοί φοιτητές:

Επικοινωνήστε με τη γραμματεία του Τμήματός σας και ζητήστε να σας ενημερώσει για το username σας.

 Λοιποί Χρήστες:

Το username σας είναι το πρόθεμα από τη διεύθυνση σας στην υπηρεσία email (το μέρος πριν το @). Το email σας μπορείτε να το βρείτε στην Υπηρεσία Καταλόγου