Αρχική σελίδα » Διαχείριση Λογαριασμού

Διαχείριση Λογαριασμού

Με την Υπηρεσία  Διαχείρισης Λογαριασμού έχετε τη δυνατότητα διαχείρισης του λογαριασμού σας μέσω τριών επιλογών:

1. Αίτηση Μεταβολής Στοιχείων : Μέσω αυτής της επιλογής μπορείτε να αιτηθείτε την αλλαγή κάποιων στοιχείων του λογαριασμού σας που σχετίζονται με αλλαγή της σχέσης σας με το ίδρυμα. Οι αλλαγές επηρεάζουν πως εμφανίζεστε στην Υπηρεσία Καταλόγου και καθορίζουν τα δικαιώματά σας στις προσφερόμενες δικτυακές υπηρεσίες.

2. Διαχείριση Υπηρεσιών: Μέσω αυτής της επιλογής εμφανίζονται οι υπηρεσίες που σας προσφέρονται από το Κ.ΛΕΙ.ΔΙ., καθώς και τα δικαιώματα που έχετε για κάθε μία από αυτές, βάσει του προφίλ σας. Σε ορισμένες από τις υπηρεσίες έχετε το δικαίωμα εγγραφής / απεγράφης, ενώ σε άλλες το δικαίωμα της παραμετροποίησης.

3. Αλλαγή Password : Με αυτή την επιλογή μπορείτε να αλλάξετε το password σας.

Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις (FaQ)

 

Ερώτηση 1: Άλλαξα πρόσφατα ιδιότητα και θέλω να ενημερώσω τα στοιχεία του λογαριασμού μου (πχ έγινα μέλος ΔΕΠ)

Ερώτηση 2:  Πώς μπορώ να αλλάξω το password μου (κωδικός χρήστη);

  • Απάντηση: Επισκεφθείτε τη σελίδα Αλλαγή Password των Υπηρεσιών Διαχείρισης Λογαριασμού. Αφού συνδεθείτε με τα στοιχεία σας μπορείτε να ορίσετε νέο κωδικό χρήστη.

Ερώτηση 3:  Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω τις Υπηρεσίες Κινητού Τηλεφώνου προκειμένου να μπορώ να αλλάζω εύκολα το password μου (κωδικός χρήστη);

  • Απάντηση: Επισκεφθείτε τη Σελίδα Διαχείρισης Υπηρεσιών και αφού συνδεθείτε με τα στοιχεία σας, ακολουθήστε τις οδηγίες της ενότητας "Υπηρεσίες Κινητού Τηλεφώνου".

Ερώτηση 4:  Διαπίστωσα ότι ένα ή περισσότερα από τα προσωπικά μου στοιχεία τα οποία εμφανίζονται στην υπηρεσία καταλόγου (π.χ. Ονοματεπώνυμο, Ιδιότητα, Τμήμα στο οποίο ανήκω) δεν έχουν καταχωρηθεί σωστά ή έχουν μεταβληθεί. Πώς μπορώ να τα διορθώσω;