Αρχική σελίδα » Δημιουργία Λογαριασμού

Δημιουργία Λογαριασμού

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στις υποδομές και υπηρεσίες του ΕΚΠΑ απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε λογαριασμό χρήστη. Για να  γίνετε χρήστης μας θα πρέπει να υποβάλετε αίτηση για την Δημιουργία του Ηλεκτρονικού Ιδρυματικού Λογαριασμού σας.

Οδηγίες για τη δημιουργία και ενεργοποίηση λογαριασμού μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο :

Οδηγίες Δημιουργίας και Ενεργοποίησης λογαριασμού

Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις (FaQ)

 

Ερώτηση 1: Πως μπορώ να συνδεθώ στο δίκτυο /internet; Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τις υπηρεσίες που παρέχει το ΚΛΕΙΔΙ (πχ email); Πως μπορώ να γίνω χρήστης των δικτύων και των υπηρεσιών που παρέχει το ΚΛΕΙΔΙ; 

Απάντηση: Απαραίτητη προϋπόθεση για όλες τις παραπάνω απαιτήσεις είναι η Δημιουργία και Ενεργοποίηση Λογαριασμού

Ερώτηση 2 : Σε τι είναι απαραίτητα ο Αρ. Πρωτοκόλλου και o Κωδικός Αίτησης (Pin).

Απάντηση: Το PIN είναι το 8ψήφιο νούμερο που θα χρειαστείτε για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας, εμφανίζονται κατά τη διαδικασία της αίτησης (4ο Βήμα των Οδηγιών Δημιουργίας Λογαριασμού) μαζί με τον αριθμό πρωτοκόλλου και πρέπει να φυλαχθούν (μπορείτε να τυπώσετε τη σελίδα ή να σώσετε ένα PrintScreen). Τα δύο στοιχεία απαιτούνται για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας (μετά την διεκπεραίωση της αίτησής σας) και τη δημιουργία του Password (κωδικός πρόσβασης) του λογαριασμού σας. Για την ενεργοποίηση ανατρέξτε στην επιλογή Ενεργοποίηση Λογαριασμού (μέσω PIN) και εισάγετε τα δύο παραπάνω στοιχεία όπως σας ζητά η εφαρμογή.

Ερώτηση 3: Πού και πότε εμφανίζονται ο Αρ. Πρωτοκόλλου και ο Κωδικός Αίτησης (Pin);

Απάντηση: Όπως αναφέρετε και στο 4ο Βήμα των Οδηγιών Δημιουργίας και Ενεργοποίησης Λογαριασμού τα δύο στοιχεία θα εμφανιστούν στην οθόνη σας και θα πρέπει να φυλαχθούν (μπορείτε να τυπώσετε τη σελίδα ή να σώσετε ένα PrintScreen).

Ερώτηση 4: Τι πρέπει να κάνω αν δεν έχω φυλάξει τον Αρ. Πρωτοκόλλου και τον Κωδικό Αίτησης (Pin).

Απάντηση: Λυπούμαστε αλλά για την διασφάλιση του λογαριασμού σας δεν μπορούν να ανακτηθούν. Θα πρέπει να επαναλάβετε την όλη διαδικασία από την αρχή.

Ερώτηση 5: Δεν εκτύπωσα την αίτηση, δεν έχω το έντυπο. 

Απάντηση: Λυπούμαστε αν η αίτηση σας δεν εκτυπώθηκε ή δεν αποθηκεύτηκε στον υπολογιστή σας τότε δεν υπάρχει δυνατότητα ανάκτησής της. Θα πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία.

Ερώτηση 6: Έχω ξεχάσει το password τι μπορώ να κάνω;

Απάντηση:  Εαν έχετε ήδη καταχωρίσει τον αριθμό του κινητού σας στις υπηρεσίες του ΚΛΕΙΔΙ, στείλτε με SMS ΑΚ στο 6981 3456 81 και θα σας αποσταλεί ο νέος σας κωδικός μέσω SMS.

Εάν δεν έχετε καταχωρίσει τον αριθμό του κινητού σας στις υπηρεσίες του ΚΛΕΙΔΙ :

Προπτυχιακοί Φοιτητές:

Επισκεφθείτε την γραμματεία του Τμήματός σας και ζητήστε την αλλαγή του κωδικού σας. 

Στη συνέχεια μπορείτε να καταχωρίσετε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου μέσα από τη Σελίδα Διαχείρισης Υπηρεσιών προκειμένου να μπορείτε να αλλάζετε εύκολα τον κωδικό σας στο μέλλον.  

Λοιποί Χρήστες:

Παρακαλούμε στείλτε αίτημα με θέμα Αλλαγή Password στο helpdesk@noc.uoa.gr. 

Στο αίτημά σας θα πρέπει να αναγράφεται το Ονοματεπώνυμό σας και κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας. Επίσης θα συνοδεύεται από φωτοαντίγραφο επίσημου εγγράφου με τη φωτογραφία σας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο η ακαδημαϊκή ταυτότητα).

Όταν διεκπεραιωθεί το αίτημά σας θα λάβετε μήνυμα ότι καταχωρήθηκε ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου που δηλώσατε στην Υπηρεσία Κινητού Τηλεφώνου (sms trusted) και στη συνέχεια θα πρέπει να αποστείλετε SMS ΑΚ στο 6981 3456 81 και θα σας αποσταλεί ο νέος σας κωδικός μέσω SMS.

Ερώτηση 7: Έχω ενεργοποιήσει τον λογαριασμό μου αλλά έχω ξεχάσει το username.

Απάντηση: Προπτυχιακοί φοιτητές:

Επικοινωνήστε με τη γραμματεία του Τμήματός σας και ζητήστε να σας ενημερώσει για το username σας.

                             Λοιποί Χρήστες:

Το username σας είναι το πρόθεμα από τη διεύθυνση σας στην υπηρεσία email (το μέρος πριν το @). Το email σας μπορείτε να το βρείτε στην Υπηρεσία Καταλόγου

Ερώτηση 8: Για πόσο διάστημα διατηρείται ο λογαριασμός μου μετά την αποφοίτησή μου;

Απάντηση: Με την αποφοίτησή χάνεται το δικαίωμα χρήσης του λογαριασμού, συνήθως ωστόσο δίνεται πρόσθετη περίοδος ~1 έτους κατά την οποία ο λογαριασμός διατηρείται για λόγους μετάβασης. Μετά το διάστημα αυτό ανά τακτά χρονικά διαστήματα προγραμματίζονται διαγραφές ανενεργών λογαριασμών. Πριν από κάθε οριστική διαγραφή ενημερώνεται ο χρήστης μέσω email.

Ερώτηση 9 : Δεν μπορώ να συνδεθώ στην σελίδα  Yπηρεσιών Διαχείρισης Λογαριασμού λόγω προβλημάτων με το πιστοποιητικό ασφαλείας

Απάντηση:  Επιβεβαιώστε ότι η ώρα και η ημερομηνία της συσκευής σας είναι σωστά ρυθμισμένη. Αν δεν είναι, ρυθμίστε την ώρα και την ημερομηνία της συσκευής σας.

Ενημερώστε τον υπολογιστή σας με την τελευταία ενημέρωση για τα πιστοποιητικά CA Root Certificates